Tuesday, May 3, 2011

HARI JADI KU

hai sume...
today birtday aku....dh tua dh hahahahaahahaa...maklumlah mane ade manusia makin lame makin muda...kecuali pakai botox...hahahaha....jgn pakai botox...haram disisi agama islam....wlupe pn nk g tahu sume,,,,tq kepada housemate ku din yg dulu penah xbrckp n sekarang makin hari makin syg...hahahahhaaa....n kepada abu yg selalu ade teman aku tngk movie...kepada zam budak 1 bilik aku yg mane sebelum tido merapu2 dlm bilik,....fadil yg mane asik dota jerk keje die....atok yg selalu menghiburkan aku....xblh nk lawan die,,,mmg asik kene jerk...hahahaa....lele yg selalu menunjukkan gelagat yg yg funny...zul yg selalu teman disisi tuk bnda yg menarik...halus yg muke mcm haris iskandar...pada mok yg sentiase bergayut dgn suare yg romantik.....tq kerana belanje mkn mlm ari nie....heheheehe...kenyang beb...buncit perut,,,,jimat duit mlm nie xde kuar duit mkn hahahaahhaa.....xlupe gak pada my mother, father,,brother n sume family n rakan2 yg xlupa birtday aku,,,,,birtday tahun nie mmg menarik n penuh kenangan....kenagan ni xkan ku lupekan...hehehehe...to my heart cik tipah,,,,,,,tq for the give yg xbukak g...syg beb nk bukak t koyak pembalut tu...hahahahahaa......saya just nk bg tahu moga2 birtday korg akan jd birtday yg sngat meriah dn penuh bermakne...heheheheehhe

so that all for today...moga2 panjang umo n murah rezeki pada aku n sume yg membaca.....
assalammualaikum....
bye....

THANK YOU ALL
:D

No comments:

Post a Comment