Tuesday, June 7, 2011

HARI YG MENGEMBIRAKAN....

hai semua..ari nie aku nk kongsi dgn korag bnyk cite disebabkan ade permintaan dr roomate aku yg nk bc nau blogkan....amik ko bc smpai lebam...hahaha....
hai...sedar xsedah dh masuk semester baru...semester nie aku semester 4 hai...cepat beno berlalu...thu2 jerk dh hampir 1 thn di ibu kota KUALA LUMPUR....hahahahhaa...pasnie blk kg org kg ckp pe 'org KL' gitu hahahaha...ngarut jerk...
 
kuala lumpur ibu kota bg malaysia yg mane sesak gila...rrrrrrrrrrr.....xsngup nk adapkan jem die....hhahahaha
 
nk thu x, mingu lepas adelah ari yg paling malang  buat ku...sebab aku kena cirit birit mat adoi ai....org ckp pe dh smpai tahap badan nie nek lesu mane x nye...1 jam 2 kali msk jamban....rrrrrrrr...
 
 mcm nie r muke aku mase meneran...comelkan...hahhahaha
 
klu korg r ape perasaan ko bila keadaan tu berlarutan selame 24 jam genap....tnpa henti....mkn obt sakit perut smpai 4 xjalan gak...yg pelik tu budak2 uma sewa aku sume kena jugak...hai...apelah nasib....dh mingu lepas 1 mingu x g klas...duk trlantar jerk mcm org sakit...hahahahha.....
 
 haaa....nie group uma bujang...sume handsome2 belake kan...hahhaha..
  • ats skali = bohari (dulu gmbut pendek...skrg gmbut panjang mat mcm pmpuan gina jari pn blh)
  • bwh sikit tu sape lagi aku lew...dulu gmbut panjang skrg fh pendek dh..waaaaa :'(
  • bwh aku kamil cite2 nk jd askar wataniah..tp hajat xsmpai..hahhaha
  • bwh kamil zam.die r roomate aku...dimane ....adelah benda xblh cite..hanye aku dan die je thu..haha.
  • bwh zam adelah bob die seorg yg ok lah jgk...tp still single sape mau die sentiase available 
  • dan ade sorg lagi tp disebabkan die xde mase ketika ini gmbo die pn xde...hahhaha..sowi fadil
 
pastu disebabkan dgr cite budak2 uma sewa nie nie...aku pn blk ke kg halaman jmpe ibunda ku yg trcinta...bila blk kg jerk 1 sakit pn xkena...nie bru blk ari senin ari tu dh kena batuk2 plak...adoi ai....sekse mat....dh mcm Osman kering dh bila batuk...xlarat.....bila org ketawa aku pn nk ketawa...tp bila aku ketawa amik ko batuk mcm nk mampus...hahaha....akhir nye ari nie smpai skrg xtido lg...hahahahha.....td kt klas lg r best...lecture aku muke dh r mcm classmate aku name die JJ...pastu care die mengajar pn same gak mcm si JJ tu datangkan kelamkabut...mcm gibut....last2 budak2 tnye die bukan2 trus give up than die terus bg jawapan tuk asigment...hai klu r sume lecture aku mcm die kan best...result mmg 4.0 hahahahha.....cekang abak hang...hahhaha....apelah nasib ari nie plak batuk dh reda dh kena selesema...hai sakit asik mendatang jerk....bila nk ok pn xtau...xpe2 nie sume dugaan dr tuhan...wlupepn kena r tabah menghadapinye...cayok!! cayok!!! 
well sampai sini jelah len kali smbong g k...kang tulis nye tulis mmg mengarut2 jerk...hahahha...k tata 
assalam


No comments:

Post a Comment