Tuesday, April 3, 2012

RUMAH KU SYURGA KU..

Ari  nie dh 4 April... aku ade xsmpai 1 bulan nk cari housemate.. klu x bulan 5 nie aku tngl sorg laa jawapnye... sabo hesry sabo... damn~~` susah nye.. hahahhaa... dgn mane bulan depan xde alaun.. mane nk cari duit... dgn xdpt pape lagi project wiring... xde keje... ala ler.... dugaan dugaan.. pape pon aku kena kuat kan semangat tok duduk di Kuala Lumpur nie.. bab aku nk bina kejayaan aku kt sini.. biasalah mula2 kita nk lakukan sesuatu benda mmg susah sikit... pape pon kt kena sabo dan tabah.. bab Allah S.W.T. tu xde laaa kejam sngt.. pape pon kite kena ade keyakinan dgn die.. insyallah.. 



mcm yg korang tngk kt atas nie.. adelah kawan rumah aku.. so pada sesiape nk sewa kt sini boleh lah hubungi aku yer seperti dibawah.. kawasan uma nie kt area jalan kelang lame o pantai dalam... ala saje je dua dua.. hahahahaha

my number  :  0172323670 (hesry)

thanks for reading ;)



3 comments:

  1. hy awk boleh kenal?belog awk best la suka baca pasal awak. hence, awk hensem. sy terpikat kat awk la

    ReplyDelete
    Replies
    1. awk pon ape kurang nye lawa... pandai masak plak tu.. hehehehehee

      Delete