Thursday, December 1, 2016

kifarah dan kafarah


sakit aku lalui ini amat perit bagi aku.. adakah ini kifarah aku untuk semua benda yang penah aku lakukan?? adakah ini kafarah untuk aku?? aku tak tahu pada sapa aku nak luah kan.. aku tak tahu pada sapa aku nak buang rasa sakit ni.. aku tak tahu apa yang aku nak lakukan... aku buntu.. aku buntu.. aku tak jumpe jalan peyelesaian nya.. aku cuba dan aku cuba.. tapi aku tak kuat.. aku tak kuat.. kali nie dugaan yang datang betul betul meguji aku.. aku rasa betul betul putus harapan.. aku rasa betul betul berputus asa.. aku rasa betul betul kecewa.. aku rasa betul betul sedih.. aku rasa betul betul..... tak tahu apa nak diungkapkan perasaan nie... jiwa aku meronta.. hati aku rasa kosong.. seperti ada satu lubang hitam yang kian membesar dan makin membesar... aku berdoa pada Allah, jika betul dia jodoh aku satukan laa kami.. jika bukan buang jauh laa perasaan ini.. permudahkan aku melupakan dia... aku terlalu terlalu terlalu sayangkan dia... aku sakit.. aku tersiksa.. sukar aku nak harungi benda nie.. aku tak mampu.. sebab aku terlalu sayangan dia... aku tak tahu nak luahkan pada sapa.. aku luah pada blog nie.. aku sangup memaafkan dia.. aku sangup tempuh benda ini jika kembali semua dengan dia.. aku sangup memaafkan dia.. aku rela menerimanya seadanya.. walau bagaimana keadaan dia aku sangup terima dia.. aku maafkan segala kesalahan dia.. cuma aku nak gembira bersama dia... kan bagus benda nie boleh buang begitu saja.. macam sampah... masuk beg plastik buang.. tapi tak bole.. aku tak kuat... sebab jiwa aku lemah.. jiwa aku lemah.. aku terasa sakit yang teramat.. aku nak bersama dengan dia.. aku nak bersama dengan dia selamanya.. aku nak habiskan sisa hidup aku dengan dia.. aku tak boleh terima kehilangan dia.. aku sakit.. aku sakit... 


1 comment: